Jun26
0

შეაფასეთ შედეგები და შეცვალეთ სტრატეგია

კონტენტ მარკეტინგი Share this post

მოგესალმებით აღნიშნული კურსის ბოლო გაკვეთილზე, რომელზეც განვიხილავთ თქვენი კონტენტის შედეგების შეფასებას თქვენს მიერ დასახული მიზნების წინააღმდეგ და საჭიროების შემთხვევაში სტრატეგიის შეცვლას. როდესაც საქმე კონტენტს ეხება, კომპანიების მიერ დაშვებულ ერთ-ერთ უდიდეს შეცდომას წარმოადგენს დიდი დროის ხარჯვა უამრავი კონტენტის შექმნაზე იმის შეფასების გარეშე თუ რომელს მოაქვს შედეგი და რომელს არა. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ისინი ყველანაირ ძალისხმევას იყენებენ და ასეთ დროს, უმრავლეს შემთხვევაში, მათი 90% დროის ფუჭად ხარჯვით ასრულებს. ბევრად უფრო წარმატებული მიდგომაა დაიწყოთ მცირედით, გაიგოთ თუ რას მოაქვს შედეგი, შემდეგ თანდათან გაფართოვდეთ და გააგრძელოთ განვითარება. თითო-თითოდ გამოსცადეთ ახალი არხები და კონტენტის ტიპები, შემდეგ გადახედეთ მონაცემებს, რათა განსაზვროთ ღირდა თუ არა ინვესტირება. თუ შედეგი არ გექნებათ, ეს შესაძლებელია უამრავ მიზეზთან იყოს კავშირში. დავუშვათ მე შევქმენი ვიდეო იმ მიზნით, რომ 100 ახალი ელექტრონული ფოსტის გამომწერი მივიღო, მაგრამ შედეგად არც ერთი არ მიმიღია. ეს შესაძლებელია მოხდეს იმიტომ, რომ:
• არ იყო გამოყენებული საჭირო არხი – მაგ. რეკლამა გავუკეთე LinkedIn-ზე, მაშინ, როდესაც ჩემი აუდიტორია YouTube-ს ანიჭებს უპირატესობას.
• არ იყო გამოყენებული საჭირო კონტენტის ტიპი – მაგ. ჩემი აუდიტორია წერილობით კონტენტს ანიჭებს უპირატესობას.
• არ იყო გამოყენებული საჭირო კონტენტი – მაგ. არ უზრუნველყოფდა პასუხების გაცემას ან არ იყო ფასეული.
• არ იყო გამოყენებული საჭირო „მოქმედებისკენ მოწოდება“ (CTA- call-to-action) – მაგ. მე მსურდა ელ. ფოსტის გამომწერების მოზიდვა, მაგრამ არ შევახსენე მაყურებელს გამოწერა.

სანამ აღიარებთ კონტენტის წარუმატებლობას, ბოლომდე გაარკვიეთ თუ რას არ მოაქვს შედეგი, მაგრამ ექსპერიმენტირებასთან ფრთხილად იყავით. ერთდროულად რამდენიმე ცდის ჩაშვება თქვენ აუდოტორიას დააბნევს და შეუსაბამო მონაცემებს მიაწოდებს. ერთ ჯერზე რაიმე ერთი სინჯეთ, გაანალიზეთ, პრიორიტეტი დაისახეთ და ოპტიმიზაცია გაუწიეთ. გადახედეთ და გაიმეორეთ. ასევე კარგი აზრია შეადგინოთ ცხრილი ან სვა საშუალება თქვენი კონტენტის შინაარსზე თვალყურის სადევნებლად. კონტენტის თითოეული ნაწილის ყველა არხზე განთავსება და მათი შედეგები დაგეხმარებათ გამოავლინოთ ტენდეციები და გადაწყვიტოთ რა შეინარჩუნოთ, გააუმჯობესოთ ან წაშალოთ. პროცესის მსვლელობის დროს გაითვალისწინეთ თქვენი მომხმარებლებლების საპასუხო კომენტარები, გაუმჯობესების საშუალებები და ჩართეთ ისინი კონტენტის ახალ იდეებში. დაიმახსოვრეთ, კონტენტ მარკეტინგი არის უწყვეტი პროცესი, რომელიც საჭიროებს უამრავი ცდებისა და შეცდომების გავლას. იმის გათვალისწინებით, რომ ყოველი ბიზნებისა და ინდუსტრიისთვის ის უნიკალურია, არ არსებობს მოქმედების უნივერსალური მიდგომა ან გეგმა. ეს არ არის ადვილად შესრულებადი ინიციატივა, მაგრამ ინვესტირებამ შეიძლება მოგიტანოთ წარმოუდგენელი გრძელვადიანი ანაზღაურება. ბოლო ათი დღის განმავლობაში წინამდებარე ელექტრონული წერილების წაკითხვით თქვენ უკვე გადადგით პირველი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი და ვიმედოვნებ, რომ ყოველი მათგანისგან ერთი პუნქტი მაინც აამოქმედეთ. რადგან თქვენ უკვე მიიღეთ ცოდნა, სცადეთ და განაგრძეთ მოქმედება. და ვინ იცის, იქნებ ერთ დღეს მეც აღმოვჩნდე თქვენი აუდიტორიის ნაწილი!

About the Author

}
უფასო კონსულტაცია