Sep19
0

სამი მნიშვნელოვანი პარამეტრი საიტის საკონტროლებლად #2

SEO საფუძვლები, ბლოგი Share this post

იმისათვის რომ წარმატებული გაყიდვები ვაწაარმოოთ, პირველ რიგში უნდა ავღრიცხოთ მომხარებლები და მათი ქცევა ვებ საიტზე. ამისათვის გამოიყენება სამი ძირითადი პარამეტრი. ესენია

პარამეტრე #1: ვებ საიტის ვიზიტორები

თუ რამდენი ადამიანი შემოდის ყოველთვიურად თქვენს ვებ საიტზე

პარამეტრი #2: ყოველთვიური გაყიდვების რაოდენობა ვებ საიტის დახმარებით

რამდენი ადამიანი ყიდულობს პროდუქტს თქვენი ვებ საიტის გამოყენებით ან  ვებ საიტი არის გაყიდვების ძირითადი არხი

პარამეტრი #3:  VTL კოეფიციენტი

გამოითვლება როგორ  საიტის ვიზიტორდა საერთო მაჩვენებლის შეფარდება საიტის დხამარებით გაყიდულ პროდუქტებთან

VTL კოეფიციენტი არის ის ძირითადი მაჩვენებელი რომლის გარდაზეც უნდა იფიქროთ. მხოლოდ გაყიდვების  ზრდაზე ფიქრი არასწორია. თქვენ ყურადღება უნდა გაამახვილოთ სწორედ VTL მაჩვენებელზე.

VTL მაჩვენებელი გეხმარებათ უკეთ დაინახოთ და შეაფასოთ ბიზნეს პროცესები. პირობითად თუ ვიცით რომ საიტზე შემოვიდა 100 ადამიანი, მოცემული კოეფიციენტი კი  10%-ია ესეგი 10 ადამიანიდან 1  ყიდულობს თქვენს პროდუქტს რაც მნიშვნელოვნად გეხმარებათ სხადასხა მარკეტინგული აქტივობების წარმართვაში.

რატომ უნდა დახარჯოთ ფული ფესბუქის ან სხა სახის რეკლამებში მაშინ, თუ კი ხედავთ რომ VTL კოეფიციენტი 0.5%-ია?

 

 

 

About the Author

}
უფასო კონსულტაცია