Feb10
0

ონლაინ მაღაზიის საიტის დამზადება#7

საიტის დამზადება Share this post

ჩვენ უკვე დავამზადეთ საიტი, შევიტანეთ ყველა საჭირო ინფორმაცია და პროდუქტი, თუმცა მომხარებელი ყოველთვის არ არის მზად მათ შესაძენად. ისევე როგორც რეალურ ცხოვრებაში ჩვენ ვათვალიერებთ ვეძებთ და  გადაწყვეტილებას მას შემდეგ ვიღებთ როცა დავრწმუნდებით რომ პროდუქტი ნამდვილად საჭიროა ჩვენთვის.  გამომდინარე აქედან მომხარებელს ხშირად უნდა შევახსენოთ  ჩვენი ვებ საიტის შესახებ რომ საჭირო დროს სწორედ ჩვენ ვებ საიტზე არსებული  პროდუქტის სასარგებლოდ მიიღოს გადაწყვეტილება.

ამ მიმართულებით ბევრი შეგვიძლია ვისაბროთ, მარკეტინგში ცალკე მიმართულებაც კი არსებობს, სახელწოდებით “რე მარკეტინგი” რაც ერთხელ შემოსული მომხარებლის უკან დაბრუნების ტექნიკებს გულისხმობს. თუმცა ამ სტატიაში ჩვენ შევეხებით ცოტა სხვა მიმართულებას, კერძოდ კი იმეილ მარკეტინგს. ჩვენ უნდა ვეცადოთ რეგისტრაციისა თუ პროდუქტის შეძენის პროცესში გამოვთხოვოთ ნებართვა, პერიოდულად გავუგზავნოთ ხოლმე სარეკლამო შეტყობინებები. შესაძებელია ასევე იყოს ფოსტაზე გამოწერის შეთავაზება, სხადასხა სიახლეების მისაღებად. ამ გზით ჩვენ შესაძლებლობა გვექნება საფოსტო წერილების გამოყენებით თავი შევახსენოთ ხოლმე საიტის მომხარებლებს. მერწმუნეთ თუ საფოტო მარკეტინგული სტრატეგია კარგად არის დაგეგმილი პოტენციური  მყიდველების მოზიდვა არ გაგიჭირდებათ.  დასასრულს გიზიარებთ მოკლე საინფორმაციო ვიდეოს

About the Author

}
უფასო კონსულტაცია