Jan31
0

ონლაინ მაღაზიის საიტის დამზადება#6

საიტის დამზადება Share this post

მას შემდეგ რაც საიტი დამზადებულია და  და აღჭურვილია ონლაინ მაღაზიისათვის საჭირო ფუნქციონალით დადგა ჯერი ვიზრუნოთ მის მარკეტინგზე. მოცემული სტატია სწორედ ვებ საიტის მარკეტინგს შეეხება

მომხარებლები თავისით ვერ მოაგნებენ ვებ საიტს, ამისათვის უნდა გატარდეს გარკვეული მარკეტინგული ღონისძიებები.

ყველაფერი იწყება ამ სამი შეკითხვით

  • როგორ უნდა გაიგონ მომხმარებლებმა თქვენო საიტის შესახებ?
  • რატომ უნდა იყიდონ მომხარებლებმა პროდუქტი თქვენთან?
  • რა კონკურენტული უპირატესობები გაქვთ სხვა საიტებთან შედარებით?

მარკეტინგული წესი ამბობს რომ რა დროც დაუთმეთ საიტის  შექმნის პროცესს 4-ჯერ მეტი დრო უნდა დახარჯოთ მის მარკეტინგზე

მარკეტინგული აქტივობა წარმატებულად ითვლება თუ მოახერხებთ მნახველების 2%-ს მაინ აყიდინოთ თქვენი პროდუქტი ანუ თუ ვებ საიტის ვიზიტორთა რაოდენობა არის 100 ადამიანი და პროდუქტი იყიდა 2 მა ეს უკვე წარმატებაა.

მარკეტინგული აქტივობები საკმაოდ შრომატევადი და ხანგრძლივი პროცესია, მანამ სანამ შედეგს მოიტანენ ამიტომ არ შეწყვიტოთ ვებ საიტის ოპტიმიზაცია. ამ სტატიაში განვიხილავთ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიებს

  1. საძიებო სისტემები

დღეს ფაქტობრივად ყველაფერს ინტერნეტით ვეძებთ, ამიტომ მნიშვნელოვანია რომ მოხადინოთ საიტის ოპტიმიზაცია საძიებო სისტემებისათვის. ამ პროცესს ჩვენ ცალკე სტატიების ციკლი მივუძღვენით   

თუმცა აქ მოკლედ ვიტყვით რომ საიტის ტექნიკურ ნაწილთან ერთად მნიშვნელოვანია ისიც, თუ რა რაოდენობის პროდუცია იქნება საიტზე, როგორი იქნება მათი აღწერა და რადამატებითი მასალები( რა რაოდენობით) განთავსდება საიტზე. პირობითად თუ თქვენ ქმნით ტანსაცმლის ონლაინ მაღაზიას, მნიშვნელოვანია რომ ტანსაცმელზე საიტზე იყოს ზღვა მასალა, არამხოლოდ პროდუქცია არამედ სხადასხა სტატიებიც.

   2. სოციალური ქსელები

სოციალური ქსელების როლი ყოველდღიურად იზრდება,მიშვნელოვანია მოცემული არხის გამოყენება. მოიზიდეთ რაც შეიძლება მეტი მიმდევარი და პერიოდულად დადეთ ხოლმე პოსტები რათა მომხარებელს თავი შეახსენოთ.

 3. მესამე დონის არხები

შესაძლებელია ითანამშრომლოთ სხხვა ვებ საიტებთან და განათავსოთ სარეკლამო ბანერები მათთან, თუ თქვენი  პარტნიორები შესაძლოა კარგი არხი გახდეს პოტენციურ მომხარებლებამდე

ამ სტატიაში შევეხეთ საიტის მარკეტინგულ მხარეს და მის მნიშვნელობას. შემდეგ სტატიაში ვისაბრებთ საიტის შექმნის,საიტის დამზადების ისეთ მნიშვნელოვან საკითხზე, როგორიც არის მომხარებელთა ქცევა და მათი ანალიზი.

 

About the Author

}
უფასო კონსულტაცია