Jun14
0

კონტენტ გეგმის შემუშავება

კონტენტ მარკეტინგი Share this post

ჩვენ უკვე განვსაზღვრეთ თქვენი მიზნობრივი აუდიტორია, თუ რა საჭიროება აქვთ მათ, რა კონტენს და როდის ანიჭებენ უპირატესობას და რა თემებით ინტერესდებიან.
მომდევნო ნაბიჯია შევაჯეროთ ყველა საინტერესო ინფორმაცია და დავიწყოთ იმ კონტენტ გეგმის შემუშავება, რომელსაც თქვენ რეალურად შეასრულებთ და რომელიც თქვენი მიზნების შესაბამისია.
კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება წონაში დაკლების პროგრამის დაწყების მსგავსია – შეგიძლიათ დაგეგმოთ რაც გსურთ, მაგრამ სანამ სპორტულ დარბაზში არ მიბრძანდებით და არ დაიწყებთ ჯანსაღი საკვების მიღებას, თქვენ ვერ დაინახავთ რეზულტატს. ასე რომ დავიწყოთ დაგეგმარება!

1. შეარჩიეთ თქვენი ინსტრუმენტი

იმ პრაქტიკული გეგმის შემუშავება, რომელსაც თქვენ რეგულარულად გამოიყენებთ ისეთივე მარტივია, როგორც წლიური ან კიდევ უფრო დეტალური კალენდრის შედგენა ფურცელზე. მაგრამ მნიშვნელოვანი ისაა, რომ თქვენ მოქმედება დაიწყოთ.
თუ გუნდთან მუშაობა გესაჭიროებათ თქვენი კონტენტის შესამუშავებლად, მაშინ კარგი იდეაა გამოიყენოთ ისეთი ინსტრუმენტი, როგორიცაა Trello ან Asana იმისათვის, რომ მართოთ ეს პროცესი და ყველასთან ერთ გვერდზე გქონდეთ კავშირი.

2. გაუწიეთ ორგანიზება

რადგან უკვე იცით თუ როგორ ადევნოთ თვალყური თქვენს გეგმას, შეადგინეთ თვენთვის სასურველი კონტენტის ყველა შემადგენელი ნაწილის სია თქვენი პრიორიტეტული ქივორდების სიის საფუძველზე და იმის საფუძველზე, თუ როგორ ურჩევნია თქვენს აუდიტორიას კონტენტის გამოყენება.
არ არის აუცილებელი ყოველ შემადგენელ ნაწილზე ვადა გქონდეთ განსაზღვრული, მაგრამ საჭიროა შემდეგი შვიდი ელემენტის გათვალისწინება:

1. კონტენტის ტიპი
2. თემა, რომელთანაც მას კავშირი აქვს
3. არხი (არხები)
4. რომელი აუდიტორიის პერსონას შეესაბამება (თუ ერთზე მეტი გყავთ)
5. სად იმყოფებიან შესყიდვების ციკლში
6. რა გსურთ რომ მათ მოიმოქმედონ (რა არის მიზანი)?
7. სიხშირე

3. შემოწმება

თუ მართავთ თქვენს ბიზნესს რაღაც პერიოდის განმავლობაში, არსებობს იმის შესაძლებლობა, რომ თქვენ უკვე გქონდეთ ის კონტენტი, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ან თავიდან დაისახოთ მიზნად. მაგალითად, ეს შეიძლება იყოს ვიდეოები, რომელთა ჩაწერაც შესაძლებელია ბლოგ-პოსტებში. გაიხსენეთ წარსულში თქვენს მომხმარებელთან საუბრის ყველა შემთხვევა და თუ როგორაა შესაძლებელი ამ ინფორმაციისა და შეფასების მომავალში გამოყენება.
კონტენტის შემოწმება ასევე დაგეხმარებათ იმის შეჯამებაში, თუ რომელი კონტენტი მუშაობს (და რომელი არა) ისე, რომ თქვენ უფრო მეტად მოქმედი კონტენტი შექმნათ. შესაძლოა ყურადღება გაამახვილოთ იმ ნიმუშებსა და ტენდენციებზე, რომლებიც შესაძლებლობებს ქმნიან.

4. პრიორიტეტის მინიჭება

უამრავი საკითხისთვის არის საჭირო პრიორიტეტის მინიჭება არა? ეს იმიტომ, რომ თავს დაბნეულად იგრძნობთ იმ დიდი მოცულობისგან, რომელიც თქვენი აზრით უნდა შექმნათ. დაიმახსოვრეთ, რომ ფოკუსირება უნდა მოახდინოთ არა იმაზე, თუ რა გსურთ თქვენ, არამედ თუ რა სურს თქვენს აუდიტორიას, და რეალურად შეაფასეთ ის, თუ რისი მიღწევაც შესაძლებელია. თუ თქვენ გყავთ კონტენტის სხავადასხვა ნაწილზე მომუშავე თანამშრომელთა გუნდი, მაშინ თქვენ უფრო მეტის დაგეგმვას შეძლებთ, ვიდრე იმ შემთხვევაში თუ მარტო მუშაობთ. დაფიქრდით რა შეიძლება იყოს „სწრაფი მოგება“ იმის წინააღმდეგ, რომლის დასრულებაც დიდ დროს და ხარჯებს მოითხოვს. დაიმახსოვრეთ, თქვენი აუდიტორია განსაზღვრავს თუ რა ტიპის კონტენტს აწარმოებთ. თქვენ შესაძლებელია კონტენტის ერთ ტიპს უფრო ანიჭებდეთ უპირატესობას, მაგრამ თქვენ არ წარმოადგენთ თქვენს მიზნობრივ აუდიტორიას. მიეცით მათ საშუალება გადაწყვიტონ თუ რა ფორმით შემოვიდეს კონტენტი. დანიშნეთ როგორც პროექტის, ასევე გამოქვეყნების თარიღის საბოლოო ვადა და დაახარისხეთ ის კალენდარში ისე, რომ განრიგიდან არ ამოვარდეთ. თავიდან გადახედეთ მე-3 გაკვეთილს, სადაც განვიხილეთ თუ რა არის წარმატება და როგორ შეაფასოთ ის. დარწმუნდით, რომ ყველაფერი მოამზადეთ შედეგების შესაფასებლად. ვიმედოვნებ, რომ თქვენ უკვე შეადგინეთ გეგმა და დაინტერესებული ხართ მისი შესრულებით! მოემზადეთ ხვალისთვის, რადგან ჩვენ ვისაუბრებთ თუ როგორ ზუსტად შეასრულოთ აღნიშნული და ასევე მისი შესრულებისთვის საჭირო რჩევებსა და ხერხებზე.

About the Author

}
უფასო კონსულტაცია