Sep27
0

ვიზიტორის მყიდველად კონვერტაცია

ბლოგი, გაყიდვების ზრდა Share this post

წინა სტატებში ჩვენ შევეხეთ  ვებ საიტის მომხარებელთა რაოდენობის დადგენასა და დემოგრაფიული მონაცემების შეგროვებას. ახლა განვიხილოთ  ვიზიტორთა ორი კატეგორია  რომლებიც თქვენს ვებ საიტზე შემოდიან

1# თავდაჯერებული ვიზიტორები

მათ კარგად იციან რა უნდათ, ადვილად უღებენ ალღოს ვებ საიტზე განთავსებულ ინფორმაციას და მზაობას გამოხატავენ თქვენი პროდუქტის შესაძენად. გირეკავენ ფასების დასაზუსტებლად გწერენ ელექტრონულ ფოსტაზე და სხვა

2# მაძიებელი ვიზიტორები

ისინი კარგად არ არიან დარწმუნებული ნამდვილად სურთ თუ არა კონკრეტულად თქვენი პროდუქტის შეძენა, ორჭოფობენ ვაითუ არ გამოადგეთ, ან ფიქრობენ რომ მომავალში შეიძენენ თქვენ პროდუქციას.

მომხარებელთა პირველ კატეგორიასთან ურთიერთობა გაცილებით მარტივია რადგან ისინი გამოხატავენ მყისიერ რესაქციას, ხოლო რაც შეეხება მეორე კატეგორიას მათთან გაცილებით აქტიური მუშაოობა საჭირო და უნდა ეცადოთ რაც შეიძლება მჭიდრო კავშირები იქონიოთ მათთან. ამის ყველაზე კარგი მეთოდია  იმეილ მარკეტინგი. უნდა შესთავაზოთ მომხარებლებს რომ გამოიწერონ  სიახლეები თქვენი  საქმიანობის შესახებ   საფოსტო მისამართზე და ამით შეძებთ პერიოდულად თავი შეახსენოთ თქვენს შესახებ. საჭირო დროს კი ისინი უკვე თავად დაგიკავშირდებიან. იგივე პრინციპით მუშაობს  კომპანიის ფესბუქ გვერდიც. ადამიანები ფესბუქსზე  ყოველდღიურად სხადასხა მიზნით შედიან, მაგრამ რაც უფრო ხშირად შეახსენებთ თავს ფესბუქ პოსტებით, საჭირო დროს სწორედ თქვენ დაგიკავშირდებიან. ამიტომ ეცადეთ რომ  ვებ საიტზე დააყენოთ როგორც ფოსტაზე სიახლეების მიღების ჩანართი ასევე ფებუქის მომწონების ღილაკი. ამ სტატიის მთელი იდეა არის ის რომ არ დაკარგოთ კავშირი თქვენ პოტენციურ  მომხარებლებთან.

 

About the Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

}
უფასო კონსულტაცია